نحوه ایجاد CV بازاریابی دیجیتال کارآمد

تلاش می کنید متوجه شوید؟ حرکت به عنوان یک حرفه ای در دنیای بازاریابی دیجیتال می تواند یک چالش جدی باشد – مسئله ای که برای غلبه بر آن نیاز به ترکیبی از خلاقیت و تفکر استراتژیک است.

دیجیتال

در زیر ، پنج تاکتیک را ذکر کرده ایم که می توانید برای تسویه حساب CV خود و سایر متقاضیان ، هر زمان که بخواهید برای یک کار بازاریابی دیجیتال اقدام کنید ، متمایز شوید.

این که آیا هدف شما تأسیس شغل خود یا پیشرفت به سطح بعدی است ، همه این تاکتیک ها می توانند نتایج مثبتی را به بار آورند. با این وجود بهتر است ، آنها را برای هر حرفه ای دیجیتال با سطح قوی مهارت ، دانش و اشتیاق آسان اجرا کنید.

یک وب سایت نمونه کارها بسازید

خود را در کفش کارفرمای بازاریابی دیجیتال قرار دهید. شما در حال مرتب سازی بر اساس برنامه ها و CV ها برای یک مدیر جدید با تجربه کاربر هستید. از ۱۰۰ برنامه کاربردی که دریافت کرده اید ، ۹۵ مورد از Gmail ، Hotmail و سایر حساب های ایمیل رایگان ارسال شده است. پنج نفر از حوزه های شخصی ارسال شدند.

به نظر شما کدام برنامه هایی را بیشتر متوجه می شوید؟ مهمتر از همه ، کدام برنامه ها مربوط به افراد جدی و باتجربه است که علاقه مند به عنوان مقامات حوزه خود هستند.

یکی از موثرترین اقداماتی که می توانید بعنوان متقاضی شغل دیجیتال انجام دهید ، ایجاد یک وب سایت حرفه ای و صیقلی است که مهارت ها ، دانش و تجربه شما را نشان می دهد.

به گفته Dan Schawbel ، بنیانگذار WorkplaceTrends.com ، ضروری است که همه وب سایت داشته باشند تا بتوانند بصورت آنلاین پیدا شوند ، کارفرمایان را تحت تأثیر قرار دهند و یک مکان اصلی برای ذخیره دستاوردهای خود در طول زندگی خود داشته باشند. ” >

یک وب سایت حرفه ای به نوعی معادل قرن بیست و یکم با CV عالی است. از آنجا که تعداد معدود متقاضیان شغلی زحمت کشیدن را دارند – حتی در صنعت بازاریابی دیجیتالی متفکر – همچنین راهی آسان برای ایستادن به عنوان یک فرد جدی تر و با انگیزه است.

ایجاد وب سایت حرفه ای خود نیز یک مزیت پنهان دارد. در عصر متقاضیان شغل Googling ، ایجاد وب سایت مارک شخصی شما ، کنترل بیشتری را در مورد کارفرمایان بالقوه هنگام جستجو برای شما فراهم می کند.

با تشکر از نرم افزارهای CMS مانند وردپرس ، ایجاد یک وب سایت برای نشان دادن تجربه ، مهارت ها و دستاوردهای شما ساده تر از گذشته است. در یک روز یا کمتر ، می توانید یک وب سایت ایجاد کنید که نشان دهد شما یک متخصص باتجربه هستید.

برخی از سئو ساده را به مخلوط اضافه کنید و وب سایت شخصی شما می تواند به عنوان ابزاری برای توسعه حرفه ای منفعل عمل کند و به شما در ایستادگی در مورد استخدام کنندگان و سایر کارفرمایان بالقوه کمک کند.

استخدام

مهارتهای خود را با وبلاگ نویسی مهمان به نمایش بگذارید

گذشته از ایجاد یک وب سایت برای نشان دادن مهارت ها و تجربه های خود ، راه عالی دیگر برای تمایز از سایر متقاضیان شغل ، ایجاد خود به عنوان یک رهبر فکری از طریق وبلاگ نویسی میهمان است.

اگرچه بسیاری از افراد وبلاگ نویسی را به عنوان یک استراتژی SEO فکر می کنند ، اما می تواند یک راه قدرتمند برای جلب توجه افراد در صنعت شما و توسعه شهرت به عنوان یک متخصص باشد.

نیل پاتل ، مشاور بازاریابی دیجیتال ، از طریق وبلاگ نویسی مهمان ، به طور عمده در وب سایت های معتبر کسب و کار دیجیتال مانند موتور جستجو زمین و HubSpot ، به عنوان یکی از متخصصان برتر در زمینه صنعت در صنعت ایجاد کرد.

در حالی که ممکن است این انتشارات به عنوان یک مبتدی در دسترس شما نباشد ، می توانید با ارائه پست به مهمان در وبلاگ های کوچکتر و تخصصی تر در زمینه بازاریابی دیجیتال قبل از معامله کردن زنجیره به رسانه های بزرگتر و با نفوذتر شروع کنید.

در طی چند ماه ، این تاکتیک به شما کمک می کند تا یک سبد پرقدرت از محتوا ایجاد کنید که شما را از سایر متقاضیان کار جدا می کند.

مستقل برای بررسی مثبت کار

یک سابقه حرفه ای در مورد پست های مهمان یک چیز است. سابقه حرفه ای کار با کیفیت بالا یکی دیگر از موارد دیگر است. اگر واقعاً دوست دارید ایستادگی کنید و توجه کارفرمایان دیجیتال را به خود جلب کنید ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید ساختن سابقه ای با کیفیت بالا و کار داوطلبانه است.

از طراحی و توسعه گرفته تا بازاریابی محتوا ، PPC و استراتژی دیجیتال ، قرار دادن مهارت های خود برای کار در یک پروژه واقعی یکی از موثرترین راه ها برای نشان دادن کارفرمایان بالقوه است که شما آنچه را که برای برتری در نقش خود دارد ، انجام می دهید.

بازاریابی محتوا

روش های مختلفی برای اجرای این تاکتیک وجود دارد. اولین مورد مناقصه و تکمیل پروژه های مستقل برای مشاغل محلی ، استارتاپ ها و سایر کارفرمایان که مانع ورود آنها کمتر از کارفرمایان شرکت است. با گذشت زمان ، این به شما امکان می دهد تا یک پرتفوی جذاب و همه کاره بسازید.

گزینه دیگر دسترسی به موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد برای ارائه خدمات شما به صورت رایگان است. یک پروژه با موفقیت به پایان رسیده برای یک موسسه خیریه محلی ، ملی یا بین المللی به شما امکان می دهد مقداری ماده واقعی را به CV خود اضافه کنید ، همه اینها در حالی است که برای دنیا خوب انجام می دهید

خیریه

درنهایت ، کارفرمایان بازاریابی دیجیتال کارمندانی را می خواهند که هم مهارت داشته باشند و هم توانایی اجرای آن را دارند. یک وب سایت حرفه ایو تاریخ وبلاگ نویسی مهمان نشان می دهد که شما مهارت های شغلی را بدست آورده اید ؛ سابقه ای از پروژه های موفق نشان می دهد که شما می دانید چگونه آنها را عملی کنید.

نامه CV و جلد خود را سفارشی کنید

همه مشاغل بازاریابی دیجیتال برابر نیستند. به همین دلیل ، چرا باید همان CV و نامه روی جلد را برای هر کارفرمای ارسال کنید؟ برای به دست آوردن بالاترین میزان پاسخ ، CV و Cover Cover خود را سفارشی کنید تا با نیازهای هر کارفرمای بالقوه که با آنها ارتباط برقرار می کنید ، پاسخگو باشد

یک روش ساده برای انجام این کار ، درمان CV شما به عنوان یک طرح کلی است ، نه اینکه به عنوان یک سند استاتیک که به صورت گسترده به کارفرمایان ارسال می کنید. به این ترتیب ، می توانید مهارت ها ، دستاوردها و سایر محتوا را بر اساس مقادیر خاصی که هر کارفرما به دنبال آن است تغییر دهید.

ایجاد یک گزاره ارزش مشخص برای خودتان نیز مهم است – چیزی که در فرمول پنج مرحله ای ما برای ایجاد یک CV بازاریابی برجسته دیجیتال به تفصیل توضیح دادیم.

در نهایت ، CV شما وجود دارد تا تأیید کند که شما انتخاب صحیحی برای شغل به مراتب بیشتر از آن است که در وهله اول توجه کارفرمای بالقوه را جلب کنید. مهارتهای مناسب را به نمایش بگذارید و دستاوردهای مناسب و اطمینان بخش را ارائه دهید و اعتماد به نفس و توجه آنها را جلب خواهید کرد.

اعتماد به نفس

به یاد داشته باشید که با مردم سر و کار دارید ، نه فقط با یک تجارت

یکی از رایج ترین اشتباهات برنامه شغلی ، فکر کردن به یک کارفرمای بالقوه به عنوان blac k box است – یک تجارت ناشناس ، غیر انسانی با محصولات ، خدمات و یک مارک اما بدون فرهنگ داخلی.

واقعیت این است که هر شغلی را مردم تشکیل می دهند. در صنعت بازاریابی دیجیتال ، جایی که آژانس ها از تیم های تنگ و فشرده تشکیل شده اند ، قرار دادن مهارت افراد برای کار کردن اغلب می تواند تفاوت بین ایستادگی به عنوان متقاضی عالی و کاملاً نادیده گرفتن را ایجاد کند.

این می تواند به سادگی استفاده از یک عنوان ، به سادگی آدرس دادن درخواست شما به یک فرد خاص باشد (مشروط بر اینکه نامی در کار شغلی درج شود). برای راه اندازی ها و آژانس های کوچک ، حتی می توانید با استفاده از ترکیبی از تحقیقات گوگل و لینکدین ، مدیر استخدام را پیگیری کنید.

یک روش دیگر این است که خود را در کفش مدیر استخدام کنید و از دید آنها به برنامه خود نگاه کنید. وانمود کنید که قبلاً ۱۰۰ ایمیل دریافت کرده اید. چه عاملی منحصر به فرد باعث می شود برنامه خاصی چشم شما را به خود جلب کند؟

بعضی اوقات ، ایستادن به همان دلخواه به عنوان مثال دادن به نوع کارهایی که می توانید انجام دهید ، متناسب با مشاغل خاصی که با آنها ارتباط برقرار می کنید ، ساده است.

اگر یک طراح هستید ، می توانید یک بروشور را بخاطر اینکه مدیر استخدام را تحت تأثیر قرار دهد برای مصاحبه شما تحت تأثیر قرار دهد. برای یک مدیر محتوا ، می تواند به سادگی مرور خلاصه خروجی وبلاگ اخیر یک شرکت و ارائه نکات و پیشنهادات ساده باشد.

سرانجام ، رفتارهای خوب هرگز از سبک خارج نمی شوند. اطمینان حاصل کنید که متن ایمیل خود را با نوع مشاغل مورد نظر خود مطابقت داده اید (برای یک شرکت بطور رسمی بروید و برای شروع کار سبک تر باشید) ، اما فراموش نکنید که آن را مودب و حرفه ای نگه دارید.

زیر موفقیت برای موفقیت در حرفه دیجیتالی خود

آیا شما علاقه مند به ایجاد شغل خود به عنوان یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال هستید؟ بخش مشاغل وبلاگ مارکتینگ دیجیتال ما شامل راهنماهای بی شماری ، مطالعات موردی و لیست های چک برای کمک به شما در پیشرفت واقعی و قابل اندازه گیری در جهت اهداف شغلی شماست.

Author: edame