راهنمای تحقیق در مورد کلید واژه های بلند: در جستجوی ارگانیک و اهداف جستجوی کارشناسی ارشد ۲۰۶٪ بالاتر است

بهینه سازی موتور جستجو ۴۹٪ از ترافیک وبلاگ کسب و کار را به همراه دارد ، در حالی که در رسانه های اجتماعی کمتر از ۷ درصد از ترافیک را شامل می شود. اما چه تعداد از ما بازاریابان دیجیتال هنگام ایجاد یک استراتژی محتوای مؤثر ، جستجو را در اولویت قرار می دهند؟

دیجیتال

خوب ، به همین دلیل است که شما باید استراتژی محتوا خود را مجددا بررسی کنید: مطالعات نشان داده اند که تحقیقات کلمات کلیدی با دم بلند می تواند به میزان قابل توجهی ارگانیک محتوای شما را افزایش دهد.

نیل پاتل ، تأثیرگذار بازاریابی دیجیتال و بنیانگذار KISSmetrics و Crazy Egg ، میزان دستیابی ارگانیک خود را تا سال ۲۰۶٪ افزایش داده و بیش از ۲۰۰،۰۰۰ بازدیدکننده ماهانه را هنگام شروع هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند ایجاد کرد.

در این مقاله ، ما به کلمات کلیدی با دم بلند شیرجه می زنیم تا از طریق استفاده استراتژیک از تحقیق در مورد کلید واژه های دم بلند ، پست های وبلاگ و صفحات وب از نظر ارگانیک در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

کلمات کلیدی با دم بلند چیست؟

یک کلمه کلیدی با دم بلند حاوی حداقل سه کلمه است و در هدف قرار دادن مخاطبان طاقچه با اصطلاحات خاص موثر است. ارزش استفاده از دم بلند این است که آنها از اصطلاحات عمومی خاص تر و رقابتی تر هستند.

مزیت ویژگی این است که آنها به شما کمک می کنند تا در نتایج جستجوی موضوعات محبوب رتبه بسیار بالایی داشته باشید و تمایل به درگیری ترافیک واجد شرایطی را داشته باشید که احتمالاً احتمالاً به سمت سرب تبدیل شود.

به عنوان مثال ، اگر در شرکتی مشغول به کار هستید که یک اتومبیل را بفروشد یا آن را اداره کنید ، به احتمال زیاد صفحات شما در بالای جستجوی ارگانیک “خودرو” قرار ندارند زیرا رقابت بیش از حد وجود دارد (به خصوص اگر شما یک شرکت کوچک باشید. یا راه اندازی) با این حال ، اگر در اتومبیل تخصصی هستید ، استفاده از کلمات کلیدی مانند “فروشنده اتومبیل های کلاسیک و مدرن که در اتومبیل های اتوماتیک تخصص دارد ، به احتمال زیاد مورد توجه مشتریانی است که به دنبال آن محصول هستند.

نکته اصلی این است که کلمات کلیدی خود را با هدف جستجوی مصرف کننده مطابقت دهید – در واقع محتوای شما برای انسان قابل خواندن است ، اما برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

سئو ۴۹٪ از ترافیک وبلاگ های تجاری را به ارمغان می آورد ، در حالی که رسانه های اجتماعی کمتر از ۷٪

این توییت

مرحله ۱ – در مورد شخصیت هایتان و با طوفان مغزی مرتبط با کلمات کلیدی طولانی مدت مشورت کنید:

برای تسلط بر جستجوی مصرف کننده و انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای مخاطبان مورد نظر خود ، ابتدا باید مشخص کنید که محتوای شما برای دستیابی به چه هدفهایی تلاش می کند و به چه کسی برای دستیابی و جذابیت نیاز دارد.

می توانید با مشورت افراد مورد نظر خود ، طوفان مغزی کنید و چند کلمه کلیدی را که می خواهید به صورت ارگانیک رتبه بندی کنید ، انتخاب کنید. افراد هدفمند بازنمایی داستانی از خریدار هدف ایده آل شما بر اساس بینش واقعی ، تحقیقات و فرضیات داده محور در مورد بزرگترین مشکلات و عمیق ترین خواسته های آنها است.

مشکلات

وقتی کلمات کلیدی مورد نظر خود را بر اساس اطلاعات شخصیت مورد نظر خود انتخاب کردید ، باید اطمینان حاصل کنید که آنها به طور قطع با جستجوی مصرف کننده شما مطابقت دارند. برای انجام این کار ، کافی است لیست خود را بخوانید و سؤالاتی را که در زیر آمده است از خود بپرسید. اگر می توانید به هر سؤالی پاسخ مثبت بدهید؟ سپس می دانید کلمه کلیدی شما خوب است و زمان آن رسیده که تولید ایده های دم بلند شروع کنید.

ایده

از خود بپرسید:

     

  • آیا کلمه کلیدی شما به شما در دستیابی به اهداف محتوای خود کمک می کند و با ماموریت خود مطابقت دارد؟
     
  • آیا مصرف کنندگان و چشم انداز می توانند وقتی که این شرایط را جستجو می کنند ، در وبلاگ شما آنچه را که می خواهند و مورد نیاز هستند پیدا کنند؟
  •  

  • آیا رتبه بندی ارگانیک برای این کلمه کلیدی به شما کمک می کند تا مصرف کنندگان علاقه مند را بعداً تبدیل کنید (آیا این اصطلاحی است که برای اهداف تجاری شما مرتبط باشد؟)

مرحله ۲ – از گوگل AdWords Keyword Planner استفاده کنید:

قدم بعدی استفاده از ابزار Keyword Planner رایگان گوگل برای کمک به شما در ایجاد شرایط بالای ترافیک است که آینده شما در هر ماه جستجو می کند. شما به دنبال شرایط رقابت کم دم (حدود ۴ کلمه) با ترافیک بالا هستید. در زیر ، مراحل برای کمک به شما در ایجاد ترافیک بالا ، ایده های کم کلمه کلیدی با دم کم با استفاده از ابزار را شرح داده ام.

نحوه استفاده از گوگل AdWords Keyword Planner:

به برنامه کلید واژه گوگل AdWords خود وارد شوید.

     

  • در قسمت “یافتن کلمات کلیدی جدید” روی گزینه “جستجوی کلمات کلیدی جدید با استفاده از یک عبارت ، وب سایت یا دسته” کلیک کنید.
     
  • کلمه کلیدی مورد نظر خود را در کادر ارائه شده وارد کنید – به عنوان مثال ، “نکات مصاحبه” (یک کلمه کلیدی را از لیستی که در بالا ایجاد کرده اید بر اساس اطلاعات مربوط به شخصیت مورد نظر خود انتخاب کنید).
  •  

  • تمام اطلاعات هدفمندی را که می خواهید در نظر بگیرید (در سمت چپ فرم) ، از جمله کشور مورد نظر برای ارزیابی ترافیک را پر کنید و آیا مایلید کلمات کلیدی منفی را که شامل نمی شوید ، پر کنید. می خواهید برای رتبه بندی کنید.
  •  

  • محدوده تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  •  

  • بر روی دکمه “ایده گرفتن” کلیک کنید (بله)با پیمایش به انتهای فرم ، آن را پیدا خواهید کرد.)
  •  

  • روی برگه “ایده های Keyword” در بالای جدول کلیک کنید.
  •  

  • لیستی از پیشنهادات کلمات کلیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت – برای تعیین کلمات کلیدی در ترافیک بالا ، به ستون نمایانگر “میانگین جستجوهای ماهانه” مراجعه کنید و به ستون “رقابت” نگاه کنید.
  •  

  • راز؟ کلمات کلیدی را با رقابت زیاد و ترافیک کم و آنهایی که دارای ۴ یا بیشتر کلمه هستند انتخاب کنید (این موارد به عنوان دم بلند شناخته می شوند).
  •  

  • از خود بپرسید ، آیا این کلمه کلیدی به هدف استراتژی محتوا شما مرتبط است و به جستجوی شخصیت مورد نظر شماست؟ اگر بله ، ادامه دهید اگر خیر ، دوباره امتحان کنید.

از لیست زیر “سؤالات و پاسخهای مصاحبه” می تواند یک کلمه کلیدی با دم بلند باشد (زیرا ترافیک زیاد است و رقابت کم است):

الگوریتم گوگل بدان معنی است که بهترین وبلاگ ها و وب سایت های دارای مقامات دامنه بالا ، رتبه بندی بالاتر برای کلمات کلیدی را انتخاب می کنند تا هدف گذاری راحت تر پیدا کنند. به همین دلیل منطقی است که کلمات کلیدی کم رقابت را هدف قرار دهید – در غیر این صورت شما باید برای خستگی یک کلمه کلیدی کار خستگی ناپذیری را انجام دهید (و نتایج تضمین نمی شوند زیرا رقیبان شما با مقامات دامنه بالاتر می توانند حتی سخت تر کار کنند).

هدف قرار دادن کلمات کلیدی با رقابت کم به شما امکان می دهد فضایی را در صفحه اول گوگل خود داشته باشید که در آن چشم اندازهای بلند قصد شما در جستجوی اصطلاحات مربوطه است – اکنون این همان چیزی است که شما می خواهید. وقتی نوبت به جستجو می رسد بهتر است نبردهای خود را با عاقلانه انتخاب کنید.

مرحله ۳ – ایجاد یک صفحه گسترده آماده برای استفاده از کلمات کلیدی بلند مدت هدف::

بهترین کار این است که قبل از نوشتن مقاله خود تحقیقات خود را شروع کنید. شما حتی می توانید قبل از ساختن تقویم استراتژی و تقویم محتوا ، تحقیق در مورد کلید واژه دم بلند خود را در نظر بگیرید. چطور؟ صفحه گسترده ای از اصطلاحاتی را که می خواهید هدف گذاری کنید ایجاد کنید (بر اساس تحقیق در مورد کلید واژه دم بلند که در مرحله قبل انجام دادید) و آن را در استراتژی محتوا خود قرار دهید – این به عنوان یادآوری استفاده از این شرایط استفاده می کند و حتی می تواند الهام بخش مشتری باشد. ایده هایی برای پست های وبلاگ آینده شما. به سادگی ایده های غنی از کلمات کلیدی خود را در تقویم محتوای خود قرار دهید.

ابزار گوگل Adwords Keyword Planner به شما امکان می دهد صفحه گسترده ایده های کلمات کلیدی خود را بارگیری کنید (مراحل تولید بالا را برای تولید این مورد دنبال کنید). می توانید لیست خود را به عنوان پرونده Excel CSV با کلیک روی دکمه “بارگیری” در بالای جدول خود بارگیری کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده یا مواردی را که نمی خواهید حذف کنید. اگر چندین بار تحقیق خود را با کلمات کلیدی انجام داده اید ، در هیچ زمان لیستی از کلمات کلیدی با دم بلند و رقابتی را ایجاد نمی کنید.

مرحله ۴ – چگونه و از کجا می توانیم از کلید واژه های دم بلند استفاده کنیم

مهم نیست که بیش از اندازه قرار دادن کلید واژه خود را انجام دهید (گوگل این مورد را به عنوان چاشنی کلمات کلیدی مشاهده می کند و برای آن مجازات می شوید). با این حال ، در زیر راهنمایی برای کمک به شما در زمینه استراتژیک کلمات کلیدی خود در چند عنصر مهم پست وبلاگ شما قرار داده شده است تا به شما در رتبه بندی ارگانیک بالاتر برای مدت انتخاب شده کمک کند.

هنگام تهیه عنوان بهینه خود به یاد داشته باشید که برای انسان می نویسید ، نه موتورهای جستجو. بنابراین تیتر شما باید خواندنی ، جذاب و جذاب باشد – اما مهمتر از همه این امر به مخاطب هدف شما معنی می دهد. غالباً ایده های کلمه کلیدی شما از گوگل بازیابی می کنید کاملاً سفت و سخت به نظر می رسد یا به خوبی جریان نمی یابد و گاهی اوقات آنها دقیقاً مطابق آنچه که هستند برای خوانندگان شما معنی ندارند.

در اینجا می توانید هرچند باهوش باشید – با استفاده از یک روده بزرگ یا خط تیره برای شکستن کلمه کلیدی خود می توانید معنای کاملاً جدیدی به آن اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که این حس برای خوانندگان شما معنی دارد. خبر خوب این است که Google آن را می خواند و آن را مطابق با کلید واژه اصلی شما (بدون علامت نقطه گذاری) رتبه بندی می کند. بیایید مثال “پرسش و پاسخ مصاحبه” را که در بالا تولید شده است را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه ممکن است به نظر برسد. برای اینکه عنوان شما جذاب تر و دوستانه تر باشد ، می توانید مواردی مانند:

باهوش

‘میخکوب مصاحبه بعدی خود شوید: سؤالات و پاسخها برای کمک به شما در تعیین نقش رویایی خود کمک کنید.

اکنون کلید واژه بلند خود را بگیرید و آن را در مناطق زیر قرار دهید:

     

  • آدرس وبلاگ شما.
  •  

  • شرح متا.
  •  

  • پاراگراف اول پست وبلاگ ما (آن را فقط در جایی که منطقی برای خوانندگان شما قرار می دهد) قرار دهید.
  •  

  • یکبار برای عنوان فرعی استفاده کنید (در صورت لزوم).
  •  

  • یک بار از متن لنگر استفاده کنید (در صورت لزوم).

خب! حالا شما مالک آن هستید. به این ترتیب است که شما از اصطلاحات کلمات کلیدی با دم بلند استفاده می کنید تا به شما در بهینه سازی استراتژی محتوا خود و برنده شدن در ترافیک ارگانیک برای اصطلاحات خاص و مرتبط که برای قصد جستجوی مخاطبان شما کمک می کند ، انتخاب و استفاده کنید. آیا شما یک تحقیق در مورد کلید واژه دم بلند دارید؟نکاتی درباره شخصی خود که می خواهید به اشتراک بگذارید؟